Monday, March 15, 2010

Anugerah Cemerlang Pengurusan

Hari Kecemerlangan BTPN Selangor

Anugerah Kecemerlangan Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Selangor telah diadakan pada 22hb Oktober 2009 bersamaan hari Khamis bagi menghargai kesungguhan dan ketekunan Staff BTPNS dan PKG ke arah kecemrlangan Organisasi.

Bertempat di Hotel Crystal Crown Harbour View,Pelabuhan Klang,kali ini majlis Anugerah Kcemerlangan BTPNs 2009 diadakan hanya sehari sahaja berbanding tahun-tahun sebelumnya. Namun kemeriah tetap dirasai oleh semua staff BTPNS dan PKG Negeri Selangor.

Dirasmikan oleh Pengarah Pendidikan Negeri Selangor, tirai dilabuh sebagai tanda bermulanya majlis yang berprestij ini.

Pelbagai anugerah disediakan,antara lain seperti Anugerah PSS Cemerlang, Pusat Akses Cemerlang, Pengurusan NILAM Cemerlang peringkat sekolah dan PPD, TOKOH NILAM juga Anugerag PKG Cemerlang.

Apa yang menjadi penantian bagi Staf PKG ialah pengumuman Anugerah PKG Cemerlang Negeri Selangor. Bagai dicita Ulam mendatang”,cbuat kali kedua berturut-turut PKG Batu 38 telah diumumkan sebagai PKG Cemerlang 2009 bagi kategori PKG berbangunan. Individu yang paling gembira ialah Tn Hj Ghazali bin Ismail selaku peg PKG Batu 38 yang sebenarnya tidak menyangka ia akan menerima trofi dan sijil Kecemerlangan buat kali kedua. Tahniah.

Antara PKG lain yang menerima anugerah PKG Cemerlang ialah bagi kategori PKG Berbangunan ialah PKG Sungai Besar , PKG Kuala Selangor, PKG Tg Karang, PKG Salak dan PKG Batu Laut. Sementara Kategori PKG Berbangunan Sementara ialah PKG Sg Air Tawar, PKG Jalan Meru, PKG Kuala Kubu Bharu, PKG Kajang dan PKG Hulu Kelang. Tahniah!!! Sama-sama terus meningkatkan kecemerlangan PKG bagi tahun-tahun akan datang.

No comments: