Monday, March 15, 2010

Jamuan Raya dan Majlis Perpisahan


JAMUAN RAYA 2009 DAN MAJLIS PERPISAHAN

Kemeriahan Syawal masih dirasai walaupun bulan Zulkaedah bakal menjengah. Namun untuk mengambil keberkatan bulan Syawal dan demi menjalin silaturrohim sesame ahli pkg.
Staff PKG Daerah Sabak Bernam telah mengadakan Majlis Sambutan Hari Raya 2009 bertempat di PKG Sabak Bernam pada 17hb Okt 2009.

Suasana menjadi lebih gamat. Dengan keayuan dan keanggunan sebahagian staf menggayakan baju raya yang sedondon bersama keluarga, majlis menjadi lebih indah, ditambah dengan suara gembira anak-anak kecil.






Majlis didahului dengan ucapan pengerusi sdra Mohd Ngasri Hamdani Ketua PTP PKG Pasir Panjang dan bacaan doa oleh Al-Fadil Ustaz Subhan Sulaiman Penolong PTP PKG Pasir Panjang bagi memperolehi keberkatan majlis dari Allah swt. Turut hadir bersama ialah sdra Azmi Sulaiman Guru Cemerlang ICT juga merupakan “sifu” ICt Daerah Sabak Bernam.


bertemu dan berpisah adat manusia biasa...............
Semua Staf mengucapkan tahniah dan mendoakan semuga berbahagia dan bergembira bertugas di tempat baru. Sesungguhnya pemergian beliau adalah satu kehilangan besar kepada PKG Daerah Sabak Bernam amnya dan PKG Batu 38 khasnya.

Majlis diakhiri dengan pemberian duit raya kepada anak-anak staf.

No comments: